UA|RU
Комерційні підрозділи
Виробництва

 

 

Ціни на пластмаси в 2007 році навряд чи знизяться

З 2001 року ціни на товарні пластмаси виросли в два, а в деяких випадках і втричі. У 2006 році ці ціни в основному стабілізувались, але на надзвичайно високому історичному рівні. Що можна очікувати від 2007 року? Перед тим, як ризикнути дати якийсь загальний прогноз, необхідно проаналізувати нинішній стан галузі. 

Після різкого зростання, що спостерігається в останні 2 роки, ціни на пластмаси стали знижуватись в останні 8 місяців і стабілізувались на досить низькому для основних видів пластмас рівні. Причиною тому було зниження цін на енергоносії, що призвело до різкого падіння вартості поліолефінів в основних торгових регіонах. Що стосується майбутнього року, то фахівці сходяться в думках, що подальше падіння цін малоймовірно. Швидше за все, вони або залишаться на існуючому рівні, або трохи зростуть. Так що загальна цінова стабільність дозволить виробникам спланувати свою роботу на перспективу. 

Досить серйозною проблемою залишається рівень пропозиції. Скорочення резервних нафтогазових потужностей на тлі зростання попиту тягне за собою підвищення навантаження на енергетичні ресурси, а значить ціни на матеріали, отримані з нафти або газу, можуть вирости. Крім того, що планувався на Близькому Сході пуск великих додаткових потужностей відкладається, зокрема, у зв'язку з дефіцитом важливих технічних ресурсів. З 32 проектів розширення виробництв, запланованих в регіоні на найближчі роки, приблизно 20 можуть бути скасовані або відстрочені. 

Як відомо, попит є одним з ключових факторів, що визначають ціну на пластики. Поки немає ніяких ознак того, що цей попит може почати скорочуватись в якомусь регіоні, навпаки, навіть попит, що знизився в Західній Європі починає повертатись до колишнього рівня. Якщо виключити такі надзвичайні події, як великий терористичний акт або природний катаклізм, важко уявити сценарій, при якому зростання попиту може загальмуватись. 

Експерти в секторі пластмас радять виробникам пластиків в будь-якому регіоні земної кулі не так покладатись на цінові прогнози, скільки робити все, щоб бути готовим відреагувати на будь-який диктат ринку. На ринку можливі, по суті, тільки дві речі: зростання або падіння, і кожен виробник, в ідеалі, має бути готовий і до того, і до іншого. 

Одним з важливих чинників світового ринку є попит з боку Азії. В даний час він залишається тимчасово незмінним, але коли він раптом починає рости, багатьом виробникам залишається тільки шкодувати, що вони не зробили достатніх запасів товару. 

Щоб отримати максимальну вигоду з ринкової ситуації, переробники пластмас повинні постійно відслідковувати діяльність кількох основних постачальників, підтримуючи з ними постійний контакт в очікуванні моменту, коли можуть знадобитись додаткові обсяги матеріалів. 

rcc.ru

Ми на мапі

 

Регіональні офіси:

Київ, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Рівне, Харків, Вінниця, Полтава, Суми

Дивитись детально